A Civil Impact
non-profit szervezetek és vállalatok közötti együttműködéseket támogatja.
A kapcsolódások formája lehet
jótékonysági csapatépítés, vállalati önkéntesség, zöld projekt,
gyermekeket vagy rászorulókat támogató program.

button 01


A Civil Impact
megtalálja civil szervezeti partnereit, akikkel megvalósíthatja
fenntarthatósági törekvéseit egyedi szolgáltatások, rendezvények,
tudásmegosztás által. 

 

Civil partnerkereső

icon 01
Civil-vállalati együttműködés,
társadalmi befektetési programok

Rendezvények

icon 02
Karitatív csapatépítés,
felelős és fenntartható rendezvények

Civil Akadémia

icon 03
Non-profit szervezetek fejlesztése
mentorprogrammal

CSR szolgáltatások

icon 04
Kommunikáció, munkavállalói elköteleződés
CSR jelentések

button 01

 

 

TOP 5 projektünk

Microsoft Fenntarthatósági Nap
Manna Suli
Incorpora – HR megoldás
Good Impact

Civil Impact Blog ajánló

Első cím
Második cím
Harmadik cím
Negyedik cím
Ötödik cím

Hírlevél

Feliratkozás

 
 
 
 

 

A januári Good Impacten 8 civil szervezet mutatta be szórakoztató formában szolgáltatásait vállalatok számára. A rendezvény fő célja az volt, hogy erősítse a vállalatok és civil szervezetek közötti együttműködést és megmutassa a két szektorban rejlő partnerség lehetőségét. A felkínált nyolc üzleti szolgáltatásból az eseményen hat gazdára talált, volt, akinek több vásárlója is akadt. A Good Impacten olyan felelős vállalatok vásároltak szolgáltatásokat, mint Praktiker Magyarország, a BP European Business Service Centre, Coca-Cola Magyarország Kft., az MVM Zrt., és az Erste Bank Hungary Zrt.

 

Legnépszerűbb szolgáltatásnak a TraumaAmbulancia Egyesület „Mentáltréning Másodsegély” workshopja bizonyult (http://goodimpact.hu/traumaambulancia-egyesuelet), amely háromszor talált gazdára. A Good Impacten összesen 2,7 millió forint értékben keltek el a 300 ezer Ft-os egységáras civil kezdeményezések.

 

50899998 1183558308459456 5728919256792301568 o

 

De a Good Impact itt nem ért véget: a vállalatok a rendezvény után is felkeresték kiállítóinkat, így további együttműködések születtek. Több cég már a Good Impacten jelezte, hogy mely civil szerveztek szolgáltatásait tartják hasznosnak, így tett a dm - Drogerie Markt, Syngenta Magyarország, az E.ON Hungária Zrt., a PwC Magyarország, a MOL Zrt. és a British Telekom.

 

A Good Impact egy találkozóhely, ahol elindulnak azok jó hatások, amelyek ha kis lépésekben is, de jobbá tehetik világunkat. Az előző évek tapasztalatai alapján jól látható, hogy a rendezvény valójában csak a kezdet, hiszen a tavalyi év folyamán több mint 40 olyan megvalósult projektről tudunk, amelynek alapjait a rendezvényen kötött ismertségek adják.