Utóirat a januári Good Impact rendezvényhez

 

A januári Good Impacten 8 civil szervezet mutatta be szórakoztató formában szolgáltatásait vállalatok számára. A rendezvény fő célja az volt, hogy erősítse a vállalatok és civil szervezetek közötti együttműködést és megmutassa a két szektorban rejlő partnerség lehetőségét. A felkínált nyolc üzleti szolgáltatásból az eseményen hat gazdára talált, volt, akinek több vásárlója is akadt. A Good Impacten olyan felelős vállalatok vásároltak szolgáltatásokat, mint Praktiker Magyarország, a BP European Business Service Centre, Coca-Cola Magyarország Kft., az MVM Zrt., és az Erste Bank Hungary Zrt.

 

Legnépszerűbb szolgáltatásnak a TraumaAmbulancia Egyesület „Mentáltréning Másodsegély” workshopja bizonyult (http://goodimpact.hu/traumaambulancia-egyesuelet), amely háromszor talált gazdára. A Good Impacten összesen 2,7 millió forint értékben keltek el a 300 ezer Ft-os egységáras civil kezdeményezések.

 

50899998 1183558308459456 5728919256792301568 o

 

De a Good Impact itt nem ért véget: a vállalatok a rendezvény után is felkeresték kiállítóinkat, így további együttműködések születtek. Több cég már a Good Impacten jelezte, hogy mely civil szerveztek szolgáltatásait tartják hasznosnak, így tett a dm - Drogerie Markt, Syngenta Magyarország, az E.ON Hungária Zrt., a PwC Magyarország, a MOL Zrt. és a British Telekom.

 

A Good Impact egy találkozóhely, ahol elindulnak azok jó hatások, amelyek ha kis lépésekben is, de jobbá tehetik világunkat. Az előző évek tapasztalatai alapján jól látható, hogy a rendezvény valójában csak a kezdet, hiszen a tavalyi év folyamán több mint 40 olyan megvalósult projektről tudunk, amelynek alapjait a rendezvényen kötött ismertségek adják.