Good Impact 2024

Z generáció, ESG, zero waste a fenntarthatósági slágertémák

A Z generációs pályakezdők megtartása, a munkatársak mentális fejlesztése, illetve a környezet védelme hulladékmentesítéssel került idén a cégek fenntarthatósági fókuszába. Ez derült ki a nyolcadik alkalommal megtartott Good Impact vásáron, ahol nyolc civil szervezet szolgáltatását próbálhatták ki és vásárolhatták meg vállalatvezetők.

A nyolc civil szervezet közül a Demokratikus Ifjúságért Alapítvány a fiatal munkavállalók integrálásához nyújtott szolgáltatást, a homoludens.hu Egyesület a játék stresszoldó hatását hangsúlyozta, a Humusz Szövetség zöld edukációval segíti a vállalatok hulladékmentesítését, a Kamasztér Alapítvány a Z generációs dolgozók jóllétéhez kapcsolódóan kínált értékes szaktudást. A Konnekt Egyesülettel a pályakezdőkben rejlő lehetőségeket lehetett felszabadítani, a Mars Autistákért Alapítvánnyal az autizmussal élők helyzetét tapasztalhatták meg, a Mazsola Kuckó Alapítvány a beteg gyerekeket nevelő szülők megküzdési stratégiáit csatornázta át vállalati közegbe, a Varázsműhely Művészeti Alapítvány pedig a gyerekek művészeti nevelést szolgáló projektjét mutatta be.

Az idei Good Impact vásárra több mint 50 vállalati döntéshozó ment el, közöttük ott voltak például a bp, a dm, az Erste, a PwC, az Alteo és a Magnet Bank felsővezetői. A rendezvényen 41 civil-vállalati együttműködés született.


A 2024-es Good Impact nonprofit szervezetei

Demokratikus Ifjúságért Alapítvány logo

Demokratikus Ifjúságért Alapítvány

A DIA azért dolgozik, hogy a fiatal generáció tagjai kritikusan gondolkodó, tudatos felnőttekké váljanak – ezt színes eszköztárral, többek között az érveléstechnika és vitakészség fejlesztésével éri el. Azt szeretnék, hogy a fiatalok képesek legyenek egymással együttműködni, párbeszédet kialakítani, érzékenyek legyenek a körülöttük lévő világra, társadalmi problémákra, tisztában legyenek jogaikkal, lehetőségeikkel, és ez által tegyenek egy élhetőbb világért.

Szolgáltatás neve: VoxPop vitajáték — Zgen edition

homoludens.hu Egyesület logója

HOMOLUDENS.HU EGYESÜLET

A homoludens.hu Egyesület azért alakult, hogy minden közösségbe el tudják vinni a közös játék élményét. Jelmondatuk: Játszani tanítunk. Mindenkit, mindenhol. Évente 140-160 olyan nap van, amikor valahol játszani tanítanak. Klubokat, játékfesztiválokat, kiállításokat szerveznek, szabadtéren, iskolában, múzeumban. 2006 óta a legkülönbözőbb testileg vagy szellemileg sérült közösségekbe is hívják őket. Elismeréseik: Pro Ludo díj, XIII. kerületi Civil Vándorserleg és Polgármesteri Dicséret.

Szolgáltatás neve: 5 perc játék

Humusz Szövetség logo

HUMUSZ SZÖVETSÉG

A Humusz Szövetség 29 éve dolgozik azért, hogy az erőforrás-hatékony, fenntartható termelés és fogyasztás napi gyakorlattá váljon. Céljuk, hogy rendelkezésre álljon az ehhez szükséges ismeret és akarat, illetve kialakuljon ennek társadalmi, gazdasági és környezeti feltételrendszere. Fő tevékenységeik a környezeti nevelés, szemléletformálás; interaktív, nem formális oktatási tevékenységek megvalósítása; lakossági tanácsadás; akciók/kampányok szervezése; jó gyakorlatok terjesztése; irodazöldítő programok lebonyolítása vállalatok részére.

Szolgáltatás neve: LogIQka

Kamasztér Alapítvány logója

KAMASZTÉR ALAPÍTVÁNY

A Kamasztér Alapítvány célja a társadalmi egyenlőtlenségek enyhítése, a fiatalok életminőségének javítása, főként a hátrányos helyzetben lévő kamaszok és fiatal felnőttek támogatásával. Alkalmazott módszereik lehetővé teszik a továbbtanulás során és a munka világában hasznosítható kompetenciák élményszerű, tapasztalatra épülő elsajátítását. Programjaik középpontjában a tudatosság fejlesztése, a szemléletformálás és az értékek közvetítése áll. 20 éve működnek és évente átlagosan 1000 fiatalt érnek el programjaikkal.

Szolgáltatás neve: Z Gen Szabadulószoba

Konnekt Egyesület logója

KONNEKT EGYESÜLET

A Konnekt Egyesület 9 éve segíti a Z Generációt. Mentorprogramjukkal, tréningjeikkel és pályaorientációs fesztiváljukkal már több, mint 6000 fiatalt segítettek. A fókusz minden programban az önismereten, készségfejlesztésen, közösségen és az intergenerációs kapcsolatokon van. Programjaik sokéves tapasztalaton alapuló módszertannal és erős tréner gárdával működnek. Az egyesület számos sikeres vállalati együttműködést tudhat maga mögött, így például közös pályaorientációs roadshow-t valósítottak meg az MVM munkatársaival vagy mentorprogramot szerveztek az Együtt a Jövő Mérnökeiért Szövetségnek.

Szolgáltatás neve: GenZ Akadémia – felszabadítjuk a Z Generációban rejlő lehetőségeket!

MARS AUTISTÁKÉRT ALAPÍTVÁNY

Az autizmus több százezer családot érint. Ők azok, akik az autizmus diagnózis után legtöbbször egyedül maradnak a problémáikkal. A Mars Autistákért Alapítvány missziója ezeknek a családoknak a segítése. A családokat már a diagnózis pillanatában igyekszik elérni és támogatni elsősorban információval, tréningekkel, tanácsadással. Céljuk a társadalom érzékenyítése. Számtalan csatornán (pl.: sajtókampány, események, CSR projektek, ismeretterjesztő blog) keresztül mutatják be az autista emberek világát. Hitvallásuk szerint a megértés közelebb visz az elfogadáshoz.

Szolgáltatás neve: Próbáld ki, hogyan látja egy autista ember a világot!

Mazsola Kuckó Alapítvány logója

MAZSOLA KUCKÓ ALAPÍTVÁNY

Az alapítvány célja, hogy a fogyatékkal vagy autizmussal élő gyermekeket nevelő családok is teljes életet élhessenek. Személyes indíttatásból jött létre a szervezet: az alapító két gyermeke értelmi fogyatékkal élő, és azzal szembesült, hogy semmilyen élethelyzetükre nincsenek kész megoldások. Ezért jött létre a támogató központjuk, ahol komplex segítséget nyújtanak a legtöbb felmerülő helyzetre, problémára, amivel az érintett családok találkoznak. Néhány szolgáltatásuk: szülő segítő programok, testvérek támogatása, sérült gyermekek felügyeletének megoldása, fejlesztés.

Szolgáltatás neve: Instant megoldások stresszhelyzetekre

Varázsműhely Alapítvány logója

VARÁZSMŰHELY MŰVÉSZETI ALAPÍTVÁNY

A művészeti nevelés célja, hogy erősítse a művészetnek, mint csatornának a használatát a gyermekekben, akik később tudatos kiaknázói lehetnek saját alkotó erejüknek. A gyermekeknek minél több tapasztalásra, élményre van szükségük, hogy kompetenssé és ezáltal felelőssé válhassanak saját életük formálásában. Ezt tűzte zászlajára a Varázsműhely Művészeti Alapítvány. Tevékenységünk főbb irányvonalai a művészetpedagógia és a képességfejlesztés, teszik ezt alkotó művészettanárok vezetésével tanfolyamokon, táborokban, programsorozatokban.

Szolgáltatás neve: Varázstábor – művészeti élménytábor gyerekeknek

Regisztrálj most a Good Impactre, hogy vállalatod megtalálja nonprofit partnerét!

Időpont: 2024. március 21.  9-13 óra

Helyszín: Symbol Budapest, 1036 Budapest, Bécsi út 56.

Mi az a Good Impact?

A GOOD IMPACT az ország egyetlen olyan exkluzív eseménye, üzleti seregszemléje, ahol vállalati vezetők hiánypótló nonprofit üzleti szolgáltatásokat vásárolhatnak. A Good Impact platformot teremt a for-profit és a nonprofit szektor találkozására és együttműködésére, ahol a társadalmi szervezetek megmutatják a bennük rejlő piaci értékeket, lehetőségeket, és valós üzletet alakítanak ki a vállalatokkal. A Good Impact egy fenntarthatósági piactér, ahol nyolc civil szervezet nyolc szolgáltatása mutatkozik be különleges showroomokban öt érzékszervre ható módon.

A nonprofit szolgáltatásokról

A szolgáltatások egytől egyig a vállalati működésbe illeszthetők, adaptálhatók és vállalati problémákra adnak egyedi válaszokat. A civil szolgáltatások megvalósításával a cégek nem csak értéket teremtenek vállalati környezetükben, hanem jót is tesznek, hiszen olyan nonprofit missziókat is segítenek, melyek társadalmunk, környezetünk fenntarthatóságát támogatják. Az öt érzékszervre ható különleges piactéren minőségi civil kapcsolatokat, üzleti lehetőségeket, érzékeny vagy éppen szórakoztató bemutatókat, jó energiákat kaphatnak a résztvevők. A szolgáltatások a helyszínen egységesen 350.000 forintért megvásárolhatók.

8 nonprofit szervezet

8 innovatív szolgáltatás

8 showroom

Élmény neked, felelős üzlet és fejlődés a vállalatnak

Keresed az új eszközöket a munkavállalók elköteleződésének erősítéséhez?
Hogyan lehet új típusú megoldással erősíteni és építeni az employer brandet?
Szükség lenne a befogadó szemlélet kialakításának támogatására?
Milyen eszközökkel lehet támogatni a vállalati változásokat és hogyan lesznek reziliensebbek a munkavállók?

Igazi céges kihívások, kérdések, amelyekre válaszokat adunk Magyarország egyik legmenőbb fenntarthatósági eseményén és üzleti találkozóján, a Good Impacten. Az rendezvényen több mint 50 vállalati vezető, CSR, HR, PR és kommunikációs vezető, döntéshozó vesz részt, akik elsőkézből tekinthetik meg az idei év legizgalmasabb, leginnovatívabb nyolc nonprofit szolgáltatását.


Good Impact rendezvény céges kézfogás
Good Impact rendezvény civilek és cégek körben ülnek

Pályázat nonprofit szervezeteknek

A rendezvényen való bemutatkozás lehetőségét a civil szervezetek pályázat útján nyerhetik el. A pályázat tartalmaz egy írásos bemutatkozást, a megvételre kínált szolgáltatásuk leírását és a módszert, amellyel ezt a szolgáltatást prezentálnák vállalati döntéshozók számára.

Olyan szervezetek jelentkezését várjuk, akik nyitottak vállalatokkal való együttműködésre és szeretnék vállalatoknak szóló szolgáltatásaikat bemutatni és megvételre kínálni. Cél a for-profit és nonprofit szektor üzleti együttműködéseinek előmozdítása, az egymásban rejlő partnerség lehetőségek és a nonprofit szervezeteknél lévő tudás bemutatása.

A 2024-es Good Impactre  január 7-éig lehetett pályázni.

 

Főtámogatóink:

Támogatóink: