A Z generációs pályakezdők megtartása, a munkatársak mentális fejlesztése, illetve a környezet hulladékmentesítése került idén a cégek fenntarthatósági fókuszába. Ez derült ki a nyolcadik alkalommal megtartott Good Impact vásáron, ahol nyolc civil szervezet szolgáltatását próbálhatták ki és vásárolhatták meg vállalatvezetők.
A nyolc civil szervezet közül a Demokratikus Ifjúságért Alapítvány a fiatal munkavállalók integrálásához nyújtott szolgáltatást, a homoludens.hu Egyesület a játék stresszoldó hatását hangsúlyozta, a Humusz Szövetség zöld edukációval segíti a vállalatok hulladékmentesítését, a Kamasztér Alapítvány a Z generációs dolgozók jóllétéhez kapcsolódóan kínált értékes szaktudást. A Konnekt Egyesülettel a pályakezdőkben rejlő lehetőségeket lehetett felszabadítani, a Mars Autistákért Alapítvánnyal az autizmussal élők helyzetét tapasztalhatták meg, a Mazsola Kuckó Alapítvány a beteg gyerekeket nevelő szülők megküzdési stratégiáit csatornázta át vállalati közegbe, a Varázsműhely Művészeti Alapítvány pedig a gyerekek művészeti nevelést szolgáló projektjét mutatta be.
Az idei Good Impact vásárra több mint 50 vállalati döntéshozó ment el, közöttük ott voltak például a bp, a dm, az Erste, a PwC, az Alteo és a Magnet Bank felsővezetői. A rendezvényen 41 civil-vállalati együttműködés született.
A Check-in 2 the future projektet az Európai Unió az ERASMUS+ keretében támogatta.